maanantai 15. joulukuuta 2008

Navigate me

















moi :}
Tänään ei oo ollu oikein mitään erikoista mutta kokoajan on ollut sellanen fiilistely olo, oon vaan kuunnellu musiikkia ja nukkunut ja mietiskellyt kaikenlaista, haha. :) Miettikää 9 päivää jouluun ! Ja mulla on tasan 1½ lahjaa ostettuna. Tuo puolikas siitä kun ostin siskoni kanssa toiselle siskolle yhteisen lahjan (mustavalkoinen juliste ja mustat kehykset) niin ostettiin ne ja juliste teki mysteerisen katoamisen ei ole sen reissun jälkeen näkynyt. Mutta huomenna kaupunkiin ostelemaan lisää lahjoja ja katsomaan löytyykö mun unelmien kengät tosiaan tästä kaupungista, vähän epäilyttää mutta elättelen vielä toivoa. ;> Löysin sattumalta sivun missä sanottiin että siinä kaupassa myytäisiin niitä, enpä ole aikoihin siellä käynyt. Saa nähdä. Tuolla ylhäällä siis kuvaa niistä. :} Ne on nyt vähän vammasti siellä mut mulla meni hermo noiden kuvien asettelemisessa, ei suostuneet että toinen alas ja toinen sivulle. Ja silti ne on ihan eri tasossa ja muutenkin ärsyttävästi.
Jokatapauksessa, mulla on ihan sellanen olo että voisin halata jotakuta toosi pitkään. hihii.

Hyvät ihmiset, kommentoikaa :) Brings a good cheer for everyone, no ei tälläsia, hahha.
Nyt kohta kynnet lakkaamaan ja nukkumaan :)
Öitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti