tiistai 9. joulukuuta 2008

cause i dont think that they'd understand



Heipä taas

Hyi kauheeta että tuli kamala olo, katoin ihan pienen pätkän videoo turkistarhauksesta, siinä oli pesukarhuja ja ne ukot siellä hakkasivat niitä jollakin paksulla kepillä, tai enemmän se muistutti jotain rauta tankoa. Sitten se otti toisen aitauksesta nosti hännästä ilmaan ja rätki sitä maata vasten ! Miten kukaan voi tehä noin. Äsken olin vielä ihan paniikissa ja itkin melkein, katoin sitä videoo n. 10 sekuntia enkä yhtään sen pitempään olis halunnut nähdä. Iha järkyttävän näköistä! Ja siitä teksistä vielä luin että ne nylkevät ne eläimet elävältä, heittävät samaan kasaan ja siinä ne vielä elää 10 minuuttia. Niimpä.
Tälläne pikku purkaus tähä mutta mulla tulee ihan kamala olo tuollasista.
Niin tässä on tää huivi nyt, eilen illalla kuvasin yöpuku päällä tuota niin oli pakko vähän reunoista leikata kun alareunassakin mun kauniit punaset sydän bokserit paisto niin nätisti, haha.
Eipä nyt oikei muuta. Oon vaan täällä ihan liekeissä kun bfmv on nyt suomessa, ja tottakai mun sisko on siellä.. Onneksi se lupas soittaa mulle sieltä, ja tähän mennessä on soittanut jo 3 kertaa vaikka on vasta lämppärit lavalla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti